Hervey Bay ipv Bundaberg (07-11) - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Erik en Ida Meijl - WaarBenJij.nu Hervey Bay ipv Bundaberg (07-11) - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Erik en Ida Meijl - WaarBenJij.nu

Hervey Bay ipv Bundaberg (07-11)

Door: Ida

Blijf op de hoogte en volg Erik en Ida

07 November 2012 | Australië, Hervey Bay

Vandaag zijn we in Hervey Bay aangekomen. Bundaberg ging niet lukken; de GPS gaf het adres van de camping niet aan (het was een straat van 20 km lang; we kwamen die weg op bij huis nr 1225 en we moesten bij nr 321 zijn en dat bestond niet!). Toen zijn we maar op zoek gegaan naar een andere camping. Deze camping (Park Australiana) ziet er prima uit; volgens ons vrij nieuw en vlakbij het centrum. Niet dat we daar iets aan hebben, want we gaan morgen vroeg rijden om naar Brisbane te gaan. Hier willen we een paar dagen blijven om uit te rusten. Vandaag was een zware dag. Het was maar een kleine 400 km maar door zeker 20 wegopbrekingen duurde de rit erg lang. En natuurlijk omdat we de eerste camping niet konden vinden :-).

Ik heb uiteraard van vandaag geen foto's om te plaatsen. Maar het is niet meer gelukt om de foto's van gisteren te plaatsen. Gelukkig wel de foto van mij en de leuke python! Jordy: ik heb die slang écht om me heen gehad! Ik was er zelf ook vrij beduusd van hahaha. Om het te bewijzen zal ik de andere foto's van gisteren ook gaan plaatsen. Wifi op deze camping is stukken sneller. Ga gerust de foto's bekijken; ze zijn zéker de moeite waard!!!!! Kijk hiervoor bij de datum van gisteren.
Morgen of overmorgen volgt het volgende verslag.

  • 08 November 2012 - 14:21

    Henk:

    Hoi Ida en Erik, leuk jullie wederwaardigheden in Oz zo te kunnen volgen, vooral met mijn eigen recente ervaringen in het achterhoofd. Zou zo weer terug willen! Als je tijd hebt (en ueberhaupt nog in Hervey Bay bent!) moet je proberen een Whalewatch trip te boeken. Met een beetje geluk krijg je tot soms wel 20 zgn. humpback walvissen, vaak met jongen, van vlakbij te zien, of zelfs aan te raken, zo nieuwsgierig zijn ze soms! Doordat ik weinig tijd had (een afspraak in Canberra!!!), en al voor een trip naar Frazer Island had gekozen ben ik niet aan een Whalewatch toe gekomen, waar ik achteraf toch wel een beetje spijt van heb. Ben benieuwd of jullie er wel gelegenheid voor hebben. Nog veel plezier verder, drive safely, en hou ons op de hoogte van jullie ervaringen. See ya! Henk

  • 08 November 2012 - 18:35

    Maria Hoogduin:

    Haihai ja natuurlijk heb ik de foto s bekeken, echt geweldig, nu lekker op een camping ff chillen, niet verkeerd zeg, hier is iedereen in mn waffel aan het hoesten geweest dus nu 1 of ander pleuritusje te pakken, ook zon nodig natuurlijk, maar ja niet voor me weggelegt zo n fantastische trip, nou, chilse maar, genieten joh, tot snel!!! kus, Maria.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erik en Ida

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 7737

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2012 - 22 November 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: