De laatste dagen in Canberra (23/10 en 24/10) - Reisverslag uit Canberra, Australië van Erik en Ida Meijl - WaarBenJij.nu De laatste dagen in Canberra (23/10 en 24/10) - Reisverslag uit Canberra, Australië van Erik en Ida Meijl - WaarBenJij.nu

De laatste dagen in Canberra (23/10 en 24/10)

Door: Erik en Ida

Blijf op de hoogte en volg Erik en Ida

24 Oktober 2012 | Australië, Canberra

Dinsdag 23/10 zijn we naar de Gibraltar Falls geweest in Tidbinbilla. Zie hiervoor de foto's. Hierna hebben we (ja hoor: alwéér :-)) gewandeld door The Sanctuary. Dit is een soort reservaat, waar je allerlei soorten dieren in het wild ziet rondlopen. We zijn langs de Hanging Rock gelopen. Dit is een enorm groot rotsblok; zie foto. We hebben geprobeerd. om 'em om te duwen, maar dit is helaas niet gelukt.
We zagen o.a. kangaroes, een wallaby, een zeldzame Platypus (vogelbekdier), zwarte zwanen en een waterdragon. Zie hiervoor de foto's. Ook hebbben we nog een mooie foto kunnen maken van twee Blue Tongue lizards.
's Avonds hebben we met ons 6-en gebarbecued en daarna het Keez-spel gespeeld. Dit was zó gezellig, dat het laat was, voordat we het wisten!

Woensdag 24/10 hebben we een rustdag ingelast. We zijn naar het centrum van Canberra gereden en zijn naar het meer gelopen. In het kunstmatig aangelegde meer zwommen wel 20 zwarte zwanen (geen witte te vinden....). We hebben wat rondgelopen in het winkelcentrum en toen zijn we weer naar huis gegaan. We zijn uit eten geweest omdat het de laatste dag was met ons allen (Henk gaat donderdag weer naar Nederland terug). Vanavond hebben we onze koffers gepakt. Want morgen gaan we naar Sydney. De Greyhound vertrekt om 09:00 uur dus moeten we vroeg vertrekken. Het zal een warme dag worden want er is 34 graden voorspeld!

Ik denk niet dat ik morgen een verslag zal schrijven, want ik weet niet of er wifi is in het hotel. Dan gaan we op zoek naar een plek waar wel wifi is.
Groetjes vanuit Canberra en tot het volgende bericht.

NB: ons dagboek is al 143 keer bekeken! Erg leuk!! Voel je vrij om een reactie achter te laten. Dat is voor ons ook erg leuk! Degenen die al een reactie hebben gestuurd: dank je wel hiervoor.

• 24 Oktober 2012 - 16:00

Gertjan En Gea:

Hallo erik en ida,
    Nou jullie hebben zo al heel wat gezien en gedaan! En je krijgr wel beweging zo.
    Mooie foto's, leuk met z'n allen! Maar het familiefeest is nu dus afgelopen? Je broer weer terug naar nederland
    en jullie echte avontuur gaat nu beginnen.
    Wij wensen jullie nog een onwijs leuke tijd daar en rij voorzichtig!
    we houden het wel in de gaten wanneer het volgende verslag er op staat.
    Liefs en groetjes g.j. en g

• 24 Oktober 2012 - 16:00

Gertjan En Gea:

Hallo erik en ida,
    en jullie echte avontuur gaat nu beginnen.
    Wij wensen jullie nog een onwijs leuke tijd daar en rij voorzichtig!
    we houden het wel in de gaten wanneer het volgende verslag er op staat.
    Liefs en groetjes g.j. en g

• 24 Oktober 2012 - 18:27

Maria Hoogduin:

Haaaai vakantiegangers, joh ik dacht die moeten zeker ook nog naar de spotschool om een steentje te leren versjouwen!! hihihii, prachtige foto s al joh, jammer he om afscheid te moeten nemen van familie, was goed begreep ik. Efin joh samen verder is ook geweldig, hoest met je muggenexplosie, mega gebergte geworden? hihi tot gauw, knuffel, Maria.

• 24 Oktober 2012 - 22:02

Willem:

hoi lui,als ik het zo zie hebben jullie straks een maand nodig om bij te komen.hebben ze geen lift of zo.doen jullie wel voorzichtig,en kijk uit voor de dingo,s.gr willem

• 24 Oktober 2012 - 22:18

Corinne Van Asten:

Beste Ida en Erik

wat een superreis zeg zijn jullie aan het maken! tikkeltje jaloers, dat wel,veel wandelen, gave beestjes, op die muggen na dan..
    Zal best wel vermoeiend zijn, want jullie doen veel indrukken op
    Neem aub bij ons volgende etentje de mooie foto's mee

heel veel plezier nog en geniet er lekker van!!!

de hartelijke groeten vanuit Nederland van Corinne

• 26 Oktober 2012 - 10:34

Stephanie:

Hallo lieve reizigers,
    Zo te zien hebben jullie het helemaal naar jullie zin, leuk!
    Valt me wel van jullie tegen hoor dat jullie die rots niet ff omhoog rollen na al dat trainen in de sportschool:)).
    Leuke en mooie foto's hoor.
    Veel plezier nog en succes met de warmte.(geniet er maar van, hier gaat het van het weekend vriezen)
    Lieve groetjes Stephanie

• 26 Oktober 2012 - 11:29

Margriet:

he, nou zie ik dat mijn eerste bericht niet geplaatst is... ben benieuwd (kan een digibeet in zo'n geval alleen maar zeggen...
    Ja, ik volg jullie ook; is toch wel heel leuk hoor, wanneer het je uitkomt even te weten komen waar mijn zus en zwager nu weer zijn!
    Veel plezier en voorzichtig doen he