Tweede dag iin Airlie Beach (03-11) - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Erik en Ida Meijl - WaarBenJij.nu Tweede dag iin Airlie Beach (03-11) - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Erik en Ida Meijl - WaarBenJij.nu

Tweede dag iin Airlie Beach (03-11)

Door: Ida (ook namens Erik :-))

Blijf op de hoogte en volg Erik en Ida

03 November 2012 | Australië, Airlie Beach

We hebben vandaag een rustige dag gehouden. Vanochtend zijn we naar een soort braderie geweest. Meer dan 100 kraampjes. Heel leuk maar ook heeeel warm! We liepen er rond 12.00 uur rond. Erik ontdekte dat de zon pal boven ons stond (zie foto). Dit schijnt in Nederland niet voor te komen (zegt Erik hoor!). We zijn daarna naar de lagoon gegaan; dit is een soort zwembad, waar geen 'marine stingers' kunnen komen. Dit zijn giftige kwallen. Hier kan je heel ziek van worden. Er staan waarschuwingsborden waarop staat, dat als je je beroerd gaat voelen en nog wat verschijnselen, dan moet je direct 000 bellen (het alarmnummer hier). Je kan eraan doodgaan! Je ziet die kwallen niet in het water; dat is het meest verraderlijke!. Vandaar dat we maar in de lagoon zijn gaan zwemmen. Daarna nog even het centrum in om wat te eten. En toen ben ik helaas behoorlijk verbrand, pffft. Schouders lekker rood enzo. Gelukkig (nog?) geen last van.

Morgen vertrekken we vroeg naar Yeppoon om ein-del-lijk onze glasbodemtrip te gaan maken. Morgen zal ik jullie hier uitvoerig over vertellen. We gaan zo een hapje eten (het is nu 20.15 uur). Tot morgen.

• 03 November 2012 - 11:32

Bob En Astrid:

Foto's zijn erg leuk ! Die ene beschilderde kerel met die grote fluit, familie ? hahaha. Wel erg leuk allemaal die verslagen. Een camper met migraine, te gek voor woorden !

Groetjes,
    Bob en Astrid

• 03 November 2012 - 16:04

Tamara:

Leuke foto's hoor! Laten jullie ook wat foto's van jullie samen maken? Kun je nog wat leuke foto's in huis zetten straks :)
    De camper met migraine!! Betekent het daar is anders of? Maar fijn dat jij er in ieder geval nog geen last van hebt. Geniet in ieder geval maar lekker van de warmte, hier is he maar 6 graden!! Brr!!
    Hopelijk morgen dan echt op de glasbodemboot, is denk ik erg leuk! En doe inderdaad maar voorzichtig met zwemmen met al die rare beesten daar!

X

• 03 November 2012 - 22:39

Johnny&Ronny:

Hoi Eer en Ie,Het is weer zaterdagavond,dus tijd om weer effe een berichtje terug te sturen.

• 05 November 2012 - 13:12

Maria Hoogduin:

Hai heb net de 2 verslagen na deze gelezen, ben aan het rommelen in huis en bedenk dat ik er 1 mis. laptoppie weer aan en ja hoor nog ff kijken, heerlijke rustdag geweest en ja, zeker, sexy beentjes haha, goed smeren Ida da s alles wat je dr an kan doen! tot gauw! kus, maria.