Tweede dag in Townsville (01-11) - Reisverslag uit Townsville, Australië van Erik en Ida Meijl - WaarBenJij.nu Tweede dag in Townsville (01-11) - Reisverslag uit Townsville, Australië van Erik en Ida Meijl - WaarBenJij.nu

Tweede dag in Townsville (01-11)

Door: Ida

Blijf op de hoogte en volg Erik en Ida

01 November 2012 | Australië, Townsville

Dank je wel Madeleine en Tamara, voor jullie leuke reacties :-). Het valt allemaal niet mee hoor, om links te rijden, haha.
Het was vandaag enorm warm, dus zijn we lekker wezen shoppen in een aantal heerlijk koele overdekte winkelcentra. En we hebben toch ook even langs The Strand gewandeld. Dit is een soort boulevard langs de zee, maar dan zonder winkels e.d. Niet veel te doen dus.
We zijn niet met de boot wezen varen. The Great Barrier Reef ligt vanaf Townsville 8-10 km uit de kust. Een tocht met een boot wordt dan een halve of hele dagtrip. Hier hadden we geen zin in. Morgen rijden we naar Arly Beach, waar hopelijk wel glasbodemboten zijn. We kunnen toch niet uit Australië weggaan, zonder de Reef gezien te hebben.

Ik heb gisteren nog geprobeerd om foto's te plaatsen, maar helaas is het wéér niet gelukt. De internetsnelheid hier lijkt wel op 15 jaar terug in Nederland.......

Tot het volgende verslag. Blijf gerust reacties sturen... :-)

• 01 November 2012 - 11:32

Maria Hoogduin:

Daar ben ik alweer, ik zou gaan hoor een halve of hele dag, niets lekkerders dan met die warmte op het water te zijn, lekker kijken, plaatjes schieten, kusjes over en weer hahah beetje chillen tussendoor, geweldig! niet weg daar zonder die boot hoor, heel veel plezier! foto s komt wel joh, jij hebt ze in ieder geval op je harde schijf toch?! have fun, x, Maria.

• 01 November 2012 - 15:49

Christa:

Goedemiddag,
    November alweer, wat gaat de tijd snel hè. Nog 21 dagen down under voor jullie.
    Op zich lijkt het me wel heel gaaf om met zo'n boot te gaan.
    Ben benieuwd of jullie daar ook goede foto's van kunnen maken.
    Is het een beetje gezellig zo saampjes in de camper? Maak je ook niet elke week mee toch? :-)

Erik, heb jij nog wat te vertellen, beetje stom lulle vind je vast wel leuk. Heb je niet een leuke kangoeroemop ofzo? hahaha. Liefs Chris

• 01 November 2012 - 23:30

Stephanie:

Hey daar, Hahaha jullie hoofd staat heerlijk op vakantie stand zo te lezen.
    Op die boot krijg je wel een lekker kleurtje, of hebben jullie die al? Maar idd niet niet weg gaan zonder het reef gezien te hebben hoor. Daar krijg je spijt van.
    Hoe bevalt de camper, beetje lekkere bedden, of parkeren jullie 'm op de parkeerplaats van een hotel:-)
    Lieve groetjes Steph